کسب درآمد و فروشگاه اینترنتی روش های نگهداری صحیح از پکیج دیواری
close
تبلیغات
ثبت لینک و بنر در اینجا
درآمد عالی با فروش فایل
ایجاد اپلیکیشن اندروید
تبلیغات بنری و متنی
فارس تهویه نمایندگی پکیج بوتان و ایران رادیاتور در شیراز
مطالب پر بازدید
مطالب تصادفی
روش های نگهداری صحیح از پکیج دیواری

روش های نگهداری صحیح از پکیج دیواری بوتان و ایران رادیاتور

پکیج دیواری (بوتان-ایران رادیاتور) وظیفه گرمایش آب مصرفی و رادیاتورهای یک واحد آپارتمان را به عهده دارد و به زبان ساده تر پکیج یک موتورخانه در سایز کوچک است که به صورت مستقل جهت تامین گرمایش یک واحد مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد. پکیج وسیله ای است که بعنوان جایگزین بسیار مناسبی برای سیستم های موتورخانه گرمایشی منازل مورد استفاده قرار می گیرد.

پکیج دیواری بوتان

انواع پکیج:

  • پکیج زمینی
  • پکیج دیواری
  • پکیج دودکشدار
  • پکیج فن دار

نکته حایز اهمیت این است که پکیج دیواری با آبگرمکن دیواری کاملا متفاوت است. در پکیج دیواری با هر بار باز کردن آبگرم مصرفی جهت گرم شدن آب بر خلاف سیستم آبگرمکن که بسیار ساده می باشد. در پکیج برای گرم شدن آب مصرفی نیاز است چندین قطعه به طور همزمان شروع به کار کنند تا آب گرم شود. مهمترین نکته در نگهداری صحیح از پکیج دیواری این است که پکیج را چه در وضعیت زمستان و چه در وضعیت آب مصرفی در دمای کمتر از 60 درجه بگذارید. آب مصرفی فقط در دمای بالای 60 درجه رسوب خود را آزاد می کند و این بدین معنی است که اگر در دمای کمتر از 60 درجه از پکیج استفاده کنید پکیج را از بزرگترین دشمن خود یعنی رسوب آب حفظ کردید.

مزایای استفاده از شوفاژ:

مستقل بودن شوفاژ از مهمترین مزایای استفاده از شوفاژ است. این مستقل بودن شما را از احداث یک موتورخانه مرکزی راحت می کند. همچنین مصرف آب و تأمین گرمایش دیگر واحدها بر تأمین آب مصرفی شما تأثیری نمی گذارد.

شوفاژ به دلیل وجود سنسورهای دود و آب گرم مصرفی و موارد دیگر امنیت بیشتری فراهم می آورد، آب گرم مصرفی که پکیج برایتان فراهم می کند کارایی راندمان بالاتری نسبت به موتورخانه مرکزی دارد.

شوفاژ و پکیج ها در دو نوع دودکش دار و فن دار می باشند. که در صورت نداشتن دودکش، نوع فن دار مورداستفاده قرار می گیرد.

ظرفیت حرارتی شوفاژ با قدرتی از 20000 تا 50000 وات بر ساعت ساخته می شوند و آن ها را مناسب برای واحد های مسکونی از 60 تا 350 مترمربع مناسب می باشد.

کوتاه شدن مسیر لوله های انتقال آب گرم رادیاتور و آب گرم مصرفی به محل موردنظر و درنتیجه جلوگیری از اتلاف انرژی و زمان از دیگر مزایای استفاده از شوفاژ می باشد.

مقایسه پکیج دیواری بوتان و ایران رادیاتور:

امروزه برندهای بوتان و ایران رادیاتور پکیج هایی را روانه بازار کرده اند که دارای دو نوع فن دار و بدون فن است. همچنین هر دو برند بوتان و ایران رادیاتور در تولید پکیج های تک مبدله و دو مبدله عالی عمل کرده اند و میتوانید یکی از این دو برند را با توجه به نیاز و بودجه خود تهیه کنید.

پکیج دیواری ایران رادیاتور

3 عامل مهم در انتخاب پکیج را در نظر داشته باشید:

  • نمایشگر عیب یاب

نمایشگر عیب یاب میتواند در صورت بروز مشکل برای دستگاه به شما و تعمیرکار در پیدا کردن عیب دستگاه کمک کند.
  • سیستم یخ زدگی

اگر قصد دارید پکیج دیواری خود را در جایی مانند بالکن و حیاط نصب کنید بهتر است نوعی از پکیج را خریداری کنید که دارای سیستم ضد یخ زدگی باشد که بتواند در هوای سرد نیز عملکرد قابل قبولی را ارائه دهد.
  • سیستم توربولاتور

سیستم توربولاتور سیستمی است که به تازگی در برخی از مدل های پکیج ستفاده میشود. اگر در مناطقی زندگی مکینید که آب سنگینی دارد و لوله های پکیج زود رسوب میگیرند بهتر است از این تکنولوژی استفاده کنید و پکیجی را بخرید که این سیستم را دارا باشد.

عملکرد پکیج دیواری در وضعیت تابستانی و زمستانی چگونه است؟

پکیج دیواری در وضعیت تابستانی، زمانی شروع به فعالیت می کند که نیاز به آب گرم باشد، و این عمل را به صورت اتوماتیک انجام می دهد. هنگامی که شیر آب گرم باز می شود، سنسور فشار، مشعل را روشن می کند و بعد از بستن شیر آب گرم پکیج خاموش می شود. این دستور از طریق برد کنترل الکترونیک صادر می شود. اما در وضعیت زمستانی وظیفه پکیج دیواری در فصل زمستان متفاوت است. چون علاوه بر گرم کردن آب مصرفی باید رادیاتور و مدار های گرم کننده را نیز گرم نماید. در این سیستم اولویت با آب گرم مصرفی است.

فارس تهویه (تاسیسات شماسی)، نمایندگی پکیج ایران رادیاتور و بوتان در شیراز

فروش انواع پکیج ،رادیاتور و شوفاژ دیواری، فروش و تعمیرات

قطعات و لوازم جانبی، پخش عمده قطعات اصلی انواع پکیج شوفاژ دیواری و لوازم جانبی

آدرس وب سایت:

http://farstahviyeh.ir
تعداد بازدید از این مطلب: 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0




می توانید دیدگاه خود را بنویسید



تعداد صفحات : 0